• L’Oréal

    Nordic Learning for Development Manager, Madeleine Müller

    Jeg har haft fornøjelsen at arbejde sammen med Lene Bakgaard ved flere lejligheder gennem de seneste 3 år. Lene har opgaver for L’Oréal med både coaching af nogle af vores chefer og facilitering af ledertræning for skandinaviske ledere. Tilbagemeldingerne om Lenes facilitering fra deltagerne er konsekvent positive, og hendes entusiasme og lidenskabelige måde at levere træningen på kombineret med hendes omfattende viden på sit felt og professionelle holdning, er yderst værdsat. Lene er meget fokuseret på den enkelte, og kerer sig oprigtigt om deltagernes erfaring og om at få forsynet dem med så meget anvendelig viden som muligt. For mig, som samarbejdspartner, er det en fornøjelse at arbejde med Lene, ikke mindst fordi hun altid er klar til et godt grin. Jeg ser meget frem til at fortsætte vores samarbejde!

  • Sommerland Sjælland

    Direktør, Kåre Dyvekær

    Hos Sommerland Sjælland har vi haft Lene Bakgaard ind over ved ansættelsen af vores nye kommunikationsansvarlige medarbejder. Lene arbejder ud fra en professionel vinkel, som vi ikke selv havde kunnet gennemføre. Hun har lært os at gå efter typer, som giver et godt match, hvor det svinger bedre mellem medarbejdere og ledelse. Lene har en særdeles stor menneskelig indsigt, og har tilført stor værdi i hele ansættelsesprocessen. Vi kan helt sikkert anbefale brug af Lene Bakgaard til andre virksomheder.

  • RevisorAkademi

    Lone Kornmaaler, Teamleder

    Vi har brugt Lene Bakgaard som underviser i flere år, og vi har mange eksempler på, at folk taler om hendes kurser flere år efter. Nogle begynder simpelthen at undervise deres kollegaer og medarbejdere i det de har lært, når de vender hjem fra kurserne.

  • Superfos A/S

    Annette Veng Andersen, Customer Service Manager

    Samtalerne med Lene Bakgaard har givet os større forståelse for hinanden i hverdagen på arbejdspladsen. Vi har fået et fælles afsæt for vores arbejde og er blevet bedre til at organisere os og arbejde med de rigtige ting. Vi er også kommet tættere på vores kunder, fordi vi har lært at arbejde sammen med forskellige mennesketyper.

  • Plejecentret Præstevænget

    Birgit Larsen, Leder

    Samarbejdet med Lene Bakgaard har givet medarbejderne arbejdsglæden tilbage og bragt sygefraværet markant ned.

  • RevisorAkademi

    Lone Kornmaaler, Teamleder

    Lene Bakgaard klæder revisorerne på til at kommunikere bedre med kunder, medarbejdere og i privatlivet. De får en ny indsigt, så de kan tænke på en anden måde, end de plejer, og de finder ud af, at de som mennesker rummer meget mere, end de regnede med.

  • Superfos A/S

    Annette Veng Andersen, Customer Service Manager

    Lene Bakgaard bidrager med masser af styrke, energi og god stemning. Hun flytter mennesker – også dem, som ikke selv troede, de kunne flytte sig.

  • Plejecentret Præstevænget

    Birgit Larsen, Leder

    Jeg føler, at jeg har fået et helt nyt hold medarbejdere efter samarbejdet med Lene Bakgaard. Der er kommet langt større samhørighed i personalegruppen. De ansatte er mere opmærksomme på deres kollegaer, og alle har langt mere omsorg for hinanden.

© Bakgaard Consulting | Rådgivning om samarbejde i virksomheder